2011-07-09

Akuten

Sitter med lillasyster just nu på akuten och väntar på att få träffa en läkare..

Fick träffa en sköterska som skötte urvalen av vilka som kan vänta till måndagen och vilka som får sätta sig och vänta på sin tur hos läkare.

Sköterskan var superduktig och satt länge och väl och funderade på hur och vad det kunde vara för galet och han sa att jag behövde hjälp och tydligen har svaren kommit o det är en hudbakterie som gör såret större och det kan jag inte fixa med själv så jag ska få träffa någon och han har redan pratat med läkaren om mig så han vet då han ska träffa mig.

Ska tydligen vara överfullt på akuten dock så jag skulle få vänta ett bra tag på att få komma in men det är då självklart att jag skulle få hjälp o det känns skönt!


- Lotta via iphone 4

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur har det gått???

Åse