2011-07-02

Bakistorsdag ;)

Torsdag så gick Tony upp med Jesper o jag låg kvar för jag hade fortfarande ont i magen och så var man ju såklart lite seg från kvällen innan :) Efter en stund tog Tony med sig Jesper och åkte till affären och sen in en sväng på festivalen med honom o jag städade bort här hemma och sen satte sig jag o Nova och tittade på lite Pippi Långstrump tillsammans :)


Alexandra och Daniel tog sig en sovmorgon dom och klev inte upp föränn klockan nästan var ett ;) men Alexandra hade oxå fått sjukt ont i magen på natten och fått kliva upp o kräkas o hon drack nästan ingenting. Tony klagade i ont i magen då vi la oss oxå så jag undrar om vi fick i oss något som gjorde oss dåliga för vad är oddsen att 3 av 4 stycken klagade i samma smärta, på samma ställe i magen på samma natt?

Iaf så tog vi det väldigt lugnt hela torsdagen och bara slöade och vilade förutom Tony som fick åka iväg och jobba kväll men det gick ändå som bra lät det dom iaf :) vi beställde pasta från pizzerian härnere och åt och så shoppade jag ju min nya plånbok via en webshop oxå, ni fick ju se bilder på den :) Syrran köpte av mig min gamla så då kunde jag med gott samvete köpa den nya ;)

Ja, så jag har inte så mkt mer att säga om torsdagen än så tror jag ;)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: