2011-07-04

Depp

Idag känns allt bara jobbigt och jag deppar massa :(

Ringde vc på morgonen och då dom ringde upp fick jag prata med någon jag inte fattade tycke för precis..

Först förklarade jag noga att jag ville få akuttid hos LÄKARE! Sen började hon surra om att jag nog kanske egentligen skulle vända mig till opererande sjukhus "om jag inte var tillfreds med hur ärret läkte" ????????

Men jag förklarade att det sjukhuset är 13mil hemifrån och att dom sagt att eftervården ska ske på min vårdcentral! Ja, då fick jag efter många om och men tid till distriktssköterskan IGEN! Fast jag bad om en läkare :( åh man kan bli galen för mindre. Har ingen energi nu. Kallsvettas som en idiot men vet inte om det är feber jag har eller bara kvavt i lägenheten som vanligt.

Rengjorde o bytte duodermplåstret för en stund sedan och inte fan har såret blivit det minsta mindre, snarare tyckte min man det blivit större. Efter jag sjåat på med det så började jag bli yr o må ruskigt illa så jag fick sätta mig på sängkanten. Även nu mår jag illa och darrar i kroppen. Fan för detta!

Tog upp min make oxå att han behövde läkarkontakt men även i hans fall var hon knasig och han ska vända sig till massa andra instanser och sen i höst tillbaka till vc och sen sa hon massa saker som jag vet inte stämmer, för vi känner andra som sökt för problemet och inte gjort som denna tant påstod att det krävdes..

Orkar inte! Jag har knappt sovit inatt för det värker i såret så satans mycket och då kan ni tänka er att jag redan äter starka smärtstillande för min whiplash plus tabletter som är smärtstillande plus ska höja smärttröskeln och ändå sitter jag och kan inte sova pga ett jävla sår på höften.

Detta var inget roligt inlägg men det är såhär jag känner just nu. Vill bara skrika rakt ut. Nåväl. Får se hur det kommer gå denna omgång hos distriktsköterskan. Om jag bara blir omplåstrad igen med orden att ärret inte kommer se så fint ut lr om dom faktiskt gör något mer åt det hela!


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

1 kommentar:

Lott@ sa...

Hoppas du får en tid snart & du får hjälp.
Kramar