2011-07-05

Glass o minigolf :)

Igår då jag kom hem från vårdcentralen så gjorde Tony ugnstekt kyckling med ris och currysås och det var såå gott för jag var tokhungrig :) men det gjorde ju oxå att jag kastade i mig maten och fick ont i magen :p

Ibland glömmer man bort att man är magsäcksopererad och speciellt om man är superhungrig. Då lägger jag först upp en stor vanlig portion och sen kastar jag i mig maten för fort och för stor mängd och så kommer jag på mig då jag redan börjat känna av i magen ;)

Dock gick det över rätt snabbt o var inte så farligt så jag satte mig rätt snart i bilen för att bege nig till atorp och hämta upp min fd. Svåger Anders :)





Vi skulle nämligen iväg och spela lite minigolf tillsammans innan han åkte hem till Västerås igen :) på vägen dit blev jag dock så sjukt sugen på kulglass och Anders var inte sen att haka på den idéen så vi stannade först vid Ainas och satt ute o surrade och åt lite glass :)


Men sen var det dags för slutdestinationen och köra en omgång minigolf :)


Dom hade bytt ut alla banor till nya fräscha och en del var dessutom andra modeller mot dom gamla oxå så det var lite roligt ändå att pröva på några nya :)





Jag inledde tävlingen med att göra en spik ;) fortsatte min ledning ett tag och sen gick Anders om mig men innan slutspurten gick jag om honom igen och han lyckades inte komma ifatt så jag gick segrande ur fighten :p





Var jättetrevligt att umgås lite med honom och surra för han är så sällan i skellefteå och förra sommaren missade vi varandra :( jag får försöka ta mig ner till Västerås o hälsa på honom framöver :)


- Lotta via iphone 4

Inga kommentarer: