2011-07-04

Hälsocentralen

Sitter i väntrummet på hälsocentralen. Fick ju tid hos distriktsköterskan klockan 15 och räckte med 2min inne hos henne innan hon konstaterade att det nu är läge för att få tid hos läkare..

Kvart i fyra eller i morgon fick jag välja mellan och då tog jag kvart i fyratiden då jag ändå är här.. Så vi åkte ner till Ica o handlade en sväng och sen har vi suttit här o väntat på att jag ska bli inropad. Snacka om slöseri med resurser.. Någon annan kunde ju haft nytta av den bokade tiden hos distriktsköterskan o jag kunde ha fått min läkartid från första början som jag bad om.. Men men..


Förresten så kom min nya plånbok med posten idag. Snabba leveranser gillas :) den var både större o snyggare och mjukare än vad jag trodde så jag är supernöjd :) dessutom är det inga problem att rymma en iphone4 med skal i mobilfickan på plånboken :)


- Lotta via iphone 4

Inga kommentarer: