2011-07-04

Hemma till slut igen

Nu äntligen har jag kommit hem från alla läkarbesök! Kom till en läkarstudent som frågade mig massa och sen tittade både han och hans handledare på mitt sår. Det var inte så svullet och rött, utan såg fint ut runtomkring.

Dom tog en crp som inte visade något förhöjt värde och kollade även febern som gått ner till 37.2. Därtill tog dom en odling på såret som skulle skickas till labb i Umeå och svaret kommer tidigast till slutet på veckan.

Fram tills dess får jag fortsätta som jag gjort hittills och om febern stiger igen lr jag blir ännu mer matt o yr o dålig ska jag kontakta dom direkt igen, eller akuten om det är på kvällen/helgen.
Dock så lär jag svimma om jag ska bli sämre än jag redan är. Kan knappt sitta som det är just nu utan att få yrsel och kroppen darrar av matthet...

Men men.. Alla verkade tycka att det var så konstigt att det blivit sår just nu, 3månader efter op men ändå verkar inget göras..

Nåväl. Nu har jag iaf kollat upp det igen o fått en odling på såret så vi får se vad svaret säger då det kommer. Får ha svinont fram tills dess.


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: