2011-07-09

Less o uppgiven!

Varning för känsliga!!! Bild på öppet sår!!


Varning för känsliga!! Bild på mitt sår!!




Åh ni vet ju alla turer kring att jag åkt och kollat upp mitt sår och sist var i måndags och då tog dom bl.a. Prov och skulle skicka på odling för att se om det var några bakterier osv?

Ja idag så tog jag bort o skulle byta förband på såret och upptäcker att såret blivit STÖRRE! och inte så lite större heller! Ni har ju fått se bilder förut på hur det ser ut? Här får ni en ny bild som visar att det blivit typ en tredjedel större än i måndags!

Varning för känsliga!!!







- Lotta via iphone 4

2 kommentarer:

Lott@ sa...

Men aj & oj!!!
Har ju blivit jättestort!!

Tycker du borde åka in för det där kan ju inte vara i ordning,,,,,,

Anonym sa...

håller med, det ska inte bli större..sedan bör du nog byta omslag för du blir röd av tejpen och det är inte bra när det är så nära ett sår...tegadermen jag berättade för dig funkar kanon, jag blev inte röd av den alls..och åter igen...inget lyft, inga åtsittande kläder ha luftiga sålänge såret är som det är så det inte blir fuktigt och svampigt..

kram
Åse