2011-07-17

Lördag och en sväng på stan

Igår så fick vi lite sovmorgon tack vare den lilla herrn och sen klev jag upp och så fick Tony sova lite längre ;)


Jag fortsatte småfixa här hemma och då Tony klivit upp gjorde vi oss iordning och åkte in till stan :) Jag skulle lämna ut en oriflamepåse till en kvinna på stan och så skulle vi byta Jespers plånbok som hade gått sönder i dragkedjan.

Passade på med ett besök på Apoteket oxå och DÄR fanns äntligen den medicindosetten jag varit ute efter hur länge som helst så den köptes på direkten :)





Sen blev det ur o penn en sväng där vi hittade klockor både åt min mamma och åt Jesper och sen strosade vi runt lite till på stan innan vi drog upp på solbacken där vi skulle handla lite.





Tony var sugen på onoff oxå men var kö för att få komma in så då sket han i det och så ringde vi mamma o frågade om vi skulle grilla lite hos dom istället som dom gärna tackade ja till :)


Medan maten fixades så lärde jag Jesper att spela yatzy för på stan hade jag köpt ett jätteyatzy med stort block och stora tärningar och jag gillar det jättemycket så tur Jesper lärde sig fort och oxå gillade det :)





Jag lärde honom bara den versionen att man går uppifrån och ner på blocket, så kör vi det först och så får han lära sig andra varianten sen :)

Vi hade en trevlig stund hos mamma och då vi kom hem så slappade vi. Jag är ju i en sämre period just nu, så jag bäddade ner mig i sängen och såg "baby mama" på trean :)

Två nya nagellack blev det oxå på stan ;)



- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: