2011-07-15

Måndag lugna puckar

I måndags så tog vi det mest lugnt om jag inte minns helt galet?
Jag ringde till Umeå plastikmottagning för att få hjälp med såret och för akuten tyckte jag skulle ringa dom, men det har jag ju redan skrivit i ett annat inlägg :)

Tony försökte sova några timmar för måndag kväll jobbade han ett nattpass vaken o behövde få lite sömn så han skulle orka :)
Spelade lite spel med lilleman oxå, "Den försvunna diamanten" var på rea på Coop så vi köpte hem det för vi vet att Jesper gillar det o även hans far :)


Jag och systeryster satt och surrade en del också. Man behöver lite lugnt ibland också då man så sällan ses, så man kan "uppdatera" varandra om vad som hänt sen sist, olika tankar och känslor :)

Usch vilket tråkigt inlägg det vart nu men det får vara så då ;)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: