2011-07-20

Måndag

I måndags så jobbade Tony dagpass vilket är rätt ovanligt nuförtiden :) Oftast är det eftermiddag eller nätter han jobbar. Nångång 11-21/12-21 pass oxå lr jour men oftast eftermiddag eller vaken natt.
Så grabbarna åkte iväg tidigt och jag var ensam hemma hela dagen men jag kände mig ändå relativt pigg av någon anledning så jag fick ännu mer gjort här hemma och jag var tom ute och gjorde min läxa :)

La om såret och kände hur otroligt skönt det skulle bli att få åka till Umeå på tisdag och träffa min plastikkirurg som opererade mig och få det ordentligt utrett och en plan för hur såret ska bli bättre igen.



Då grabbarna kom hem så gjorde jag en lchf-gratäng så att hela familjen kunde äta tillsammans samma mat nu då Tony har påbörjat sin lchf-diet igen. Tack o lov gick gratängen hem hos hela familjen och den lär göras fler gånger :) Var en köttfärs och bacongratäng och så hade vi grönsallad till :)


Fortsatte stöka och grejja här hemma under kvällen oxå och vi tvättade och donade innan det var dags att lägga sig. Jag har börjat lägga mig relativt tidigt men eftersom jag får såna myrkryp då jag lägger mig och sover så dåligt är det ändå bättre jag lägger mig tidigt för att få nån sömn iaf och jag behövde ju sova för att orka med turen till Umeå på tisdag :)

Inga kommentarer: