2011-07-15

Onsdag och dags för att ta farväl

Usch usch. Onsdagsmorgon kom och jag var deppig och ledsen över att det var dags för lillasyster o hennes familj att åka hem :(
Saga kom hit från mamma så fick hon åka med oss till flyget och se flygplanet och sådär.

Kramades och surrade tills dom var tvungna att gå ombord och jag hoppades innerligt att lilltjoffsan skulle sköta sig under dagen så min lillasyster slapp stress o ångest. Det tar en timme från oss till Sthlm med flyg, men sen skulle dom vänta i nästan sex timmar innan deras flyg vidare till Gbg skulle lyfta, så det var ju en rätt lång dag för dom!

På vägen hem åkte jag förbi mamma o lämnade Saga men stannade och surrade en stund innan jag åkte hem igen och herregud vad tomt och ödsligt det kändes här! Tony låg ju o sov efter jobbnatt nummer två så jag var som ensam här.

Men sen väckte jag honom och vi begav oss in mot stan för att se Harry Potterfilmen o vi såg aldrig 3D utan valde 2D i stället :) och onsdag var ju premiärdagen så då hade dom flera omgångar med Harry Potter, även en klockan 15 då som vi valde att gå på :)

Jag trodde filmen skulle bli dålig för att jag hatar dåliga slut och var övertygad om att filmen skulle få ett "hemskt" slut men hela filmen var faktiskt jättebra :) Jag tyckte den var bättre än första delen av dödsrelikarna, mycket bättre men min make tyckte inte det, dock var han ju fortfarande trött o slut efter jobbnätterna så det kan ha lite med saken att göra oxå.
Han skulle ge den en till chans sen då den kommer ut på bluray iaf :)

Då jag satte igång mobilen ringde ju oxå kirurgen från Umeå som jag skrev i inlägget om såret :) Stod nere i parkeringsgaraget dock så fick säga att försvann jag måste han ringa igen ;)








Och ja, nu har jag fått utslag återigen på samma ställen men med tillägg för handleden där det oxå nu pryds av prickar.. Men utslagen kommer och går lite som dom vill, oavsett hur jag försöker behandla dom.. Skumt.


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: