2011-07-21

Onsdag och sovkompis

Onsdag så gick Tony upp med Jesper och efter en stund åkte dom iväg till stan för att handla lite, gå på apoteket och så in på några affärer i stan och så skulle Tony lämna in lite betyg för att få mer i lön av sin chef :)
Då hon såg betygen sa hon åt Tony att det visst inte bara var att han var duktig på att jobba, utan även i skolan med tanke på hans betyg :) Sen frågade hon honom om han ville fortsätta jobba hos dom i höst oxå med att vicka lite nu och då, och självklart vill han det och så sa hon oxå att hon är glad att hon fick tag i honom för hon hade fått höra av andra på hans jobb oxå vilken tillgång han är där och hur duktig han är :)

Sånt är så roligt att få höra, och jag är glad att Tony får höra såna saker oxå så han blir mer självsäker och får mer tro på sig själv och det han gör. Att han faktiskt är ruskigt duktig på det där :)
På tal om hans utbildning så får han hjälpa mig nu varje dag att rengöra och lägga om mitt sår och han är så duktig på det ska ni veta ;) Och nu ska vi börja lägga om det varannan dag, för det ser så bra ut :)


Efter att Tony och Jesper kommit hem igen så fick Saga komma hit och leka och det gick så pass bra så jag tog upp förslaget för Tony om hon inte kunde sova över här och då hennes mamma ringde och var på G att hämta henne så sa vi hon fick stanna om hon ville och gud vilka glada barn vi hade här hemma då :)
Dom blev superglada att hon skulle få sova här, och sen dom borstat tänderna och gjort sig iordning så fick dom ligga i våran dubbelsäng och kolla på svampbob medan jag och Tony la oss i soffan och kollade på "the proposal" som är en av mina bästa filmer :) Tycker den är såå romantisk och bra så det var skoj att se den igen :) Tony hade ju köpt den på bluray åt mig på burträskmarknaden så :)

Då barnens film var slut fick dom byta rum till Jespers och försöka sova och det gick mkt smidigare än vad jag trodde faktiskt, dom kom upp en gång och sen vart det tyst och bägge hade somnat i Jespers säng :) Sen sov dom till halv nio i morse ungefär, så vi fick värsta sovmorgon :D

Inga kommentarer: