2011-07-29

SEMESTER

Yey, nu har även vår familj officiellt semester. Sakerna hämtade från lillemans förskola och Tony har tagit adjöken för ett tag från sitt extrajobb och vi har varit och handlat efter lunch och köpt bla en prinsesstårta att fira med ;)
Smaskens :P



På morgonen gjorde jag iordning mina naglar lite. Det är så mkt lättare att sköta sig från att inte bita på dom då man hela tiden försöker ge dom lite omtanke och sköta om dom och få dom fina. Då tänker man oftast en gång extra innan man biter så jag har skött dom bra. Dock är dom så sköra och går av lätt så då och då går dom ju av men jag har ändå lyckats hålla dom fina sista tiden :)

Då vi var iväg och handlade lite så passade jag på att köpa ett set med dekorationsstenar. Var fem små fack, med flera stenar i varje fack i olika former och idag fick en blomma pryda mitt vänstra ringfinger och mitt högra lillfinger :)




Grabbarna är iväg och hälsar på Marica en sväng medan jag försöker tagga ner. Har ont i huvudet och illamående som jag hoppas går över snart. Svettas som en gris och trött efter en dålig natt.

Humöret är ändå helt okej känner jag. Jag har världens finaste killar i mitt liv och jag värdesätter ändå dom små guldkornen i min annars så trassliga vardag. Än mer bultar mitt hjärta då jag fick se att jag hade en "dagens ros" i våran tidning idag. Kärlek <3

2 kommentarer:

Linn sa...

Vad roligt med en Dagens ros! Jag tänkte fråga hur motionen har sett ut för dej under viktresan?

Felicia6 sa...

Linn, jag började med aerobics ett tag efter operationen, ungefär ett år efteråt och höll uppe det i 3månader kanske innan jag ledsnade.. Sen har jag gjort chin up's hemma lite då och då för att träna till armarna.

Ett tag gick jag bodyjam oxå men jag hade så lite energi i kroppen så kroppen pallade inte att träna och sen var jag ju med om olyckan och sen dess har jag inte tränat något :(