2011-07-15

Tisdag o lite shopping :)

Tisdag åkte vi in till stan så Tony skulle få sova lite i lugn och ro hemma och vi började med en lunch på "Lilla Kina" och jag tog kebabtallrik som dom måste börjat med rätt nyligen? Sist jag var där så fanns bara lunchbuff'e som lunchmat :)


Mätta och belåtna gjorde vi stan osäker ;) Var förbi hm o kollade om dom hade en bikiniunderdel som jag var ute efter då den jag beställt hem kändes lite för tajt och jo, dom fanns där :) Dock inte storleken jag var ute efter utan en storlek över det och så hittade jag en klänning på rea och så ett par tunna byxor till Jesper som man kunde vika upp benen på och sätta fast med knappar så det blev typ shorts :) Dom var det dock ordinarie pris på.

Blev lite småsnål då jag stod med bikiniunderdelen dock, 99kr och dessutom visste jag inte om den storleken skulle bli för stor så jag sket i att köpa den o tänkte att jag kunde ju faktiskt ha den jag redan har, och har ju fler bikinis oxå..

Lillasyster hittade också lite smått och gott på stan och vi gick ett tag inne på vintergatan och då vi skulle gå vidare till Citykompaniet så vi närmade oss dörrarna på vintergatan så märker vi först DÅ att det verkligen öser ner utanför.. Det var soligt då vi kom in till stan o vi hade inte märkt något så jag blev som full i skratt hur vi hade lyckats missa sånt ösregn *asg*

Sen hemma tog Tony ut barnen i lekparken en stund och Saga var även här och det var dags för Anki att börja packa inför hemresan som skulle ske onsdag morgon.
Jättejobbigt att veta att det närmade sig avsked dagen efter så jag hade sjukt hög ångest hela kvällen :(


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: