2011-07-05

Tisdag och Burträskmarknaden

Idag var Tony ledig och på morgonen hade grabbarna varit så duktiga och storstädat här hemma innan jag klev upp <3 så min morgon började väldigt positivt och man kände redan då vad energi man fick till dagen då man hade blivit så överraskad på morgonen :)

Vi surrade och kom fram till att vi skulle ta med mamma och Saga till Burträskmarknaden som hade sin första dag idag så sagt och gjort, vi ringde o sa åt dom att göra sig iordning och så hämtade vi upp dom och åkte iväg :)


Väl där hittade vi både det ena och det andra. Det var mycket mer marknadstånd i år så det var positivt :) vi shoppade både renkorv, o mjukbröd och strumpor och linnen och t-shirts och blurays och leksaker osv osv osv :) alla hittade vi nåt skoj där :)





Efter en lång stund kände vi oss klara så vi åkte hemåt och stannade tvärt på brandstation där jag hyrde en bilbarnstol till då Ella kommer hit i morgon och så fick vi sms om att mitt hmpaket hade kommit och var redo att hämtas ut så även ok fick sig ett besök innan vi var hemma :)





Saga fick följa med oss hem en sväng oxå så barnen fick leka lite mer och Tony gjorde god middag åt oss och efterrätten fick bli jordgubbar o grädde :) Tony gjorde även iordning vattenballongerna Jesper hade kvar och så gick dom alla tre ut och kastade lite ballonger på varann :)





Snart kommer syrran o hämtar upp Saga o Jesper ska lägga sig i tid för i morgon ska han på sommarförskolan tidigt och sen imorgon em landar lillsyrran på flygplatsen så då ska jag hämta dom där :) kommer bli så skoj att få ha henne här en vecka oxå :)

Hoppas alla fått en fin dag idag :)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

1 kommentar:

zasata sa...

Hej! Vilken fin blogg, läser och läser, och kunde varit jag som skrev. Kram på dig.