2011-07-26

Tisdag och buzz-spelande

Idag har illamåendet varit ungefär samma :(
Lite bättre på morgonen och värre o värre mot eftermiddagen/afton. Då jag skulle åka på apoteket och hämta lilleman på förskolan i eftermiddags så fick jag ta med en påse i bilen, just in case... Inte roligt att planera allting kring illamåendet kan jag säga. Fy.

Men jag fick mig iväg o ordnade allt det iaf. Tony var en sväng till stan idag och bytte Jespers skor till ett par större och så köpte han ett cyklop åt Jeppe samtidigt :)

Mitt oriflamepaket kom idag också med mycket roligt i det, så det var kul få något skoj att packa upp och i morgon kommer troligtvis lillemans tandborste oxå :)

Annars har dagen varit väldigt lugn. Jag har småplockat lite här hemma och så har jag suttit och spelat Buzz-spelet på Jespers psp och det är som roligt såna där spel tycker jag. Om inte annat så lär man sig en hel del av att spela dom :)

Roligare än så blir det inte i bloggen idag. Min ork tryter :( Men jo, Jeppe fick brev från skolan idag med första veckans skoltider. Spännande att ens barn börjar i skolan snart, är ju inte ens en månad kvar tills dess :D

Och en till rolig sak :p På en halv bra månad på sitt nya jobb så får han ut mer pengar än vad han fick ut på en hel månads jobb på sitt gamla jobb ;) Det är egentligen rätt tragiskt att han fick så dåligt betalt efter fyra år på stället, mot vad han får nu innan han ens är färdigutbildad.. Men kul att han hittat nytt extrajobb på sidan av skolan som han trivs så pass bra på och där dom uppskattar honom och visar han att han är bra och värdefull för dom också :)

Inga kommentarer: