2011-08-31

Älskade make

Min man jobbade ju vaken natt inatt och så följde han Jesper på skolan då han ändå slutade ungefär i lagom tid då Jesper skulle iväg. Sen så tog han tag i disken hemma och så började han ställa sig och rensa i klädkammaren <3

Snacka om att det smälter mitt hjärta och en liten sten börjar sakta lyftas från mitt hjärta.
Känner fortfarande som jag gjorde igår kväll och har gjort länge, men blir ändå varm och glad att han spontant gick och började sortera där utan att jag bad honom och det behövdes ju verkligen. Man fick sig inte in där. Är mycket fortfarande som ska rensas där och gås igenom, men det är stoor skillnad det han har gjort nu.

Titta här så fina naglarna blev som Kicki gjorde igår oxå. Hon la inte på tippar, utan detta är bara en förstärkning av mina egna naglar och så gjorde hon fransk manikyr på dom. Ska dit igen om en månad och då blir det nog tippar, det beror på hur mkt mina egna naglar vuxit. Kan bli förstärkning på mina egna även då om dom är fina :)
Jag är jättenöjd iaf och Kicki är verkligen superduktig tycker jag och så himla trevlig oxå :)



Inga kommentarer: