2011-08-31

Btw

Jag fick ju utskrivet tegaderm för att kunna lägga om såret bättre?
Var förbi apoteket där det var slut och dom beställde nytt åt mig men fick till svar att det var säljstopp hos leverantören och expediten på apoteket hjälpte mig att ringa runt till varenda apotek i stan för att kolla om dom hade det inne, även dom som inte längre hörde till "hennes kedja". Tyvärr var det ju slut i hela stan så jag fick åka på vårdcentralen och tigga till mig några där. Fick 5stycken så länge..

Men då jag loggade in på apotekets hemsida kom jag på att man faktiskt kunde ju beställa mediciner där, så jag provade att beställa tegadermen via dom och se på fasen, DOM HADE DOM INNE! Så bara två dagar efter jag la ordern så var paketet i brevlådan. YEY :)
Så nu har jag ett 100-pack att lägga om mitt sår med. Det var bra det!


Och ni vet solkräms-företaget? Jo, dom var så schyssta, så då dom såg kladdet som solkrämen gjort och hur mkt som spillts  ut, så skickade dom helt sonika en ny flaska solkräm åt mig. Så även den dök upp idag. Tummen upp! :)


Inga kommentarer: