2011-08-15

Fredag, Födelsedag och 5årig bröllopsdag :)

 GRATTIS ÄLSKADE MAKE PÅ 27ÅRSDAGEN!!

 Tony som liten :)

Fredag den 12e augusti är stor för Tony fyller år, men också för att vi gifte oss den dagen så fredag den 12e 2011 firade vi 5årig bröllopsdag. Jösses vad tiden går fort. Fem år sedan vi lovade varandra trohet och att finnas för varandra i nöd o i lust och stå vid varandras sida :)

 Vår bröllopsdag 12/8-2006
 
Tony ville gå en sväng på Överby på dagen så då Alexandra blivit avbytt på jobbet så åkte vi alla in dit, även Anki o Ella hängde med :) Vi tog bilen och dom andra gick, för då fick vi lite tid att köpa present till tony från mig o Jesper :)
Sen möttes vi upp på Överby och gick och lunchade tillsammans och hade det mysigt innan vi fortsatte shoppingen och sen handlade vi till middagen o åkte tillbaka hem :)



Tony som älskar grillat bestämde att vi skulle grilla till middag med alla så vi trängdes ute på balkongen och hade det jättemysigt. Var underbart även för mig att få umgås med min familj oxå. Lillebror kom över och tväråt med oss oxå :) Jag bakade en tårta som vi bjöd på oxå. Tyvärr går ju Tony på lchf nu så han åt inget av den, men det går sjukt bra för han i sin diet, så jag stöttar han ju naturligtvis :)

Av Anki och Daniel och Ella fick han flera t-shirts som han blev glad över :) Av mig fick han en kortlek med 52 sätt att hotta upp sexlivet som lite skoj, och av Jesper fick han ett ljusglas där det stod att han var världens bästa pappa och lite mer text och av mig o Jesper fick han ritspelet Draw som han önskat sig och så ett fint kort såklart där vi skrev att han var vårt allt och vi älskar han så mycket :) Sen har han ju fått tidigare blurays o så i Norrköping oxå lite tidigt :)




 
Här nedan är jag med mina underbara småsystrar Alexandra och Ann-Cathrine :) 
Anki till höger är 5år yngre än mig och Alexandra till vänster är 7år yngre än mig. 
Älskar er så mycket! <3


Även jag fick något den dagen :) 
Tony köpte en bukett blommor till mig då han och Daniel var iväg. 
Gulligt tycker jag <3

Jag la mig vid 23tiden skulle jag tro, medan Daniel x2 och Tony satte sig och lirade lite på ps3an och det lät då som dom hade det jätteroligt :) 
Hoppas han är glad över sin födelsedag :)

Inga kommentarer: