2011-08-25

Kampfisk

Vi åkte iväg en sväng idag och kollade på fiskar, vi skulle köpa en till mal tänkte vi, men vi kom ut från affären med en kampfisk oxå :)
Den var såå sjukt fin och passar perfekt i vårt akvarium, den är blåsvart men lite rött i sig :)



Annars idag har jag haft sån helvetesvärk så jag kom mig inte ens upp ur sängen föränn klockan var över ett. Såhär ont var det länge sen jag hade, typ just efter olyckan är nog det närmsta jag haft såhär ont :(
Ikväll är det snäppet bättre iaf men fortfarande hemskt ont :(
Har ändå fått lite gjort här hemma i afton som tur är :)

2 kommentarer:

Svante Gustafsson sa...

Kampfiskar är väldigt fina men även speciella, vill du veta hur du sköter din fisk kolla gärna in på

www.kampfisk.se

där du kan få svar på alla dina frågor

Felicia6 sa...

Tack Svante, men vi har tyvärr lämnat tillbaka den. Den gav sig på våra guppyhanar på stjärtfenan, trots att dom i butiken sa att det var helt lugnt sålänge man inte hade nån mer kampfisk eller spegel vid akvariumet :(

Det var synd, för den var himlans fin :)