2011-08-15

Lördag med mys och fika :)

Lördag började med att jag satte mig med barnen vid bordet och målade :) Lr ja, Nova målade i sitt målarblock och fick några pennor av Jesper som han inte använder och Jesper satt och försökte lära sig i sina lära-böcker han fått. Han hade redan en tjock bok att lära sig former och siffror men nu fick han två tjocka böcker med att lära sig bokstäver och ord, och så en mindre med siffror där man kan sudda ut då man skrivit och öva hur mkt som helst så han satt med det och hade skoj :) Duktig kille jag har :)




Sen på eftermiddagen så åkte vi iväg till Strandgatan i Trollhättan och fikade på det caféet som ligger där. Jag tog bakad potatis med räkröra och det var supersmarrigt :) Var även fint väder ute så det var mysigt sitta där vid vattnet och kolla båtarna som kommer och åker förbi och solen som skiner och så :)





Kvällen vart väldigt lugn. Alexandra gjorde mat då vi kom hem och så åt vi och då barnen låg och sov så satte vi igång en film och myste ner oss i soffan :) Då den var slut var det runt midnatt så då sa jag godnatt o la mig :) Jag var knäckt och även Alex som jobbat den dagen :)

Inga kommentarer: