2011-08-07

Lördag o resa

Lördagen så blev det att städa, röja och packa allt som skulle med på semestern :)

Lilleman ville hänga med mormor o morfar hem och sen åkte han till saga så fick Tony sova i lugn o ro några timmar och jag packade iordning allt som skulle med :)

Väckte Tony vid sex-tiden o sen klev han upp närmare halv sju och hjälpte mig med det sista och sen packa in i bilen o voila, så var vi redo för semester :)

Hämtade upp lilleman vid halv åtta o blev bjuden på trollerishow av barnen och gofika :) supergod morotstårta hade Janne gjort :)
Syrran vart chockad då hon undrade om vi skulle hem o packa efter vi hämtat Jesper o jag berättade att bilen redan är klar, för hon tyckte vi packat så lite ;) jag var faktiskt riktigt duktig denna gång jag packat :) brukar packa för flera månader då vi ska bort bara nån dag :p

Vid åtta begav vi oss efter E4an för att köra dom dryga 100 milen till svärmor och natten gick helt okej faktiskt :)

Tony körde hela vägen o jag lyckades sova mer än vanligt i bilen o Jesper somnade efter ca 1.5hs körning o sov hela natten förutom en sväng då Tony väckte han med för mkt ljus i bilen vid halv fyra men efter en stund somnade han om :)


Efter vägen kom jag på att jeans inte är roligast att åka med så jag bytte om i bilen till min ziperall o blev såå mycket bättre :) fick dock svinont i magen o kräktes i bilen men det gick fort över sen tack o lov :)

Var framme hos svärmor vid åtta i morse och vid nio la sig jag o Tony o sov några timmar :)


- Lotta via iphone 4

Inga kommentarer: