2011-08-15

Måndag och NewYorker

Måndag så begav vi oss in till stan efter en lång slapp förmiddag hos svärmor :)
Vi köpte bla en laddare till min ipad2 till bilen på Kjell o Co, och ett "skal" till telefonen. Dekoration kanske var mer rätt att kalla det, det var delar man "klistrade" på telefonen så att säga :)



Sen gick jag o Tony till våran absoluta favoritaffär, New Yorker och kollade runt o provade lite kläder. Tog nog över en timme bara vara i den affären ;) Jag blev småsnål och hängde tillbaka mkt kläder, men en hösttröja på ord. pris fick följa med hem och så ett par jeans som var nedsatta till 199kr från 399kr. Dessutom hade dom släppt lite i sömmen (typ 1-2cm) så då fick vi dom för 99kr och då vi kom hem så sydde tony ihop dom snabbt så det vart en bra deal ;)


 
Middagen blev ganska sen så då kom vi på att favorithaket Babylhouse hade öppnat för dagen (dom öppnar runt 16-17 nångång på dagarna) så vi åkte dit och åt grillspett med deras fantastiska tzatziki som jag kan döda för ;) Mätt i magen blev jag så jag fick tom fråga om att få en "doggybag" med mig hem men vart så sugen på en marängswiss så beställde en sån och åt lite av ;)





 
Hemma hos svärmor sen blev det lugna puckar. Hon hade bla köpt hem lite kräftor som vi åt och det var första gången för Jesper att prova det :) Sen vart det lugnt framför tvn innan vi sa godnatt. MYYYS :)




Inga kommentarer: