2011-08-19

Måndag - överraskning o besök

Måndagen så hoppade Alexandra in och jobbade ett tag och Daniel jobbade ju oxå så jag tog det lugnt hemma hos dom. Lilleman fick gå och leka lite med Albin och Tony körde Daniel till jobbet först och sen så åkte han till överby en sväng.

Han var så söt, för då han kom hem hade han köpt piratos till mig, plus en ipadsleeve och ett skydd till ipaden :) hade även köpt en blus från Wesc men tyvärr var den lite konstig för mig över brösten så lillasyster fick ta över den istället men det var väl hon glad för ;)




På kvällen då syrran hade kommit hem så åkte jag och hon till vårt kusinbarn Ida och hennes mamma Annelie dök upp plus våran andra kusin Ulrika.
Var så sjukt roligt att umgås med dom en stund igen och dom är så härliga och öppna och man känner sig direkt som hemma och som en i gänget. Sjukt rolig humor har dom oxå så jag ser framemot en spelkväll nästa gång jag åker ner som kusin Annelie lovade :)

Snygg dammsugare Ida har va? ;)



Inga kommentarer: