2011-08-23

Mörkhårig igen ;)

Idag var söta Susann här på besök från Stockholm.
Hon är min gamla frissa så jag tog snabbt emot hennes hjälp och färga håret mörkt igen och med röda slingor och jag är så sjuukt nöjd ska ni veta :)





Annars sista tiden då? Jo, lilleman började förskoleklass igår och det har gått toppenbra för han. Han trivs redan med dom nya kamraterna och fritiset som han ska gå på :)

Idag var jag hos en ny läkare igen då min gamla har slutat och denna var sjukt mkt bättre än den jag fick sist och förhoppningsvis ska jag nu få fortsätta ha denna läkare oxå. Hoppas Hoppas!
Han höll med mig i mina tankar om att snitta upp där jag har det illgröna under huden och plocka ut det. Något som läkaren innan var helt emot och viftade bort... Så jag fick bedövningsspruta och vips hade han snittat och fått tag i stygnet och fått ut det. YEY!

Och vilket SNYGGT snitt han gjorde oxå! Har redan slutat blöda och var rakt och fint så jag är kanonnöjd :)



Har även köpt lite fler tyger och smått och gott. Dock tog jag ut mig lite för mkt i helgen, så natten mot måndag, plus måndag mådde jag sjukt dåligt. Jag hade så ont så jag inte visste på vilket ben jag skulle stå på ens så det har varit lite lågt med att sy nu. Dock har jag frossat i lite tyger och sånt ;) Får ta det lite som det kommer bara. Har fått flera beställningar, så det är ju jätteroligt :) Är ni intresserad av att kika och kanske beställa så kolla in min tygsida HÄR


Inga kommentarer: