2011-08-29

Ny vecka igen

Måndag idag och vardag igen.

Lördagen var ju rätt fullspäckad som ni vet, på aftonen så kom det gäster som firade Tony och vissa åkte ut på matfesten man jag stannade hemma. Var så sjukt trött efter hela dagen och sista tidens mående så jag var ändå nöjd med kvällen :)

Söndagen så åkte vi in till stan med mamma o Sten och verre o saga och åt på matfesten och hade det mysigt en stund innan jag åkte och solade, och dom andra åkte till stackis en sväng för att stänga boden mamma stått i nu :)
Fick ivägskickat brandos-paketet jag skulle ha iväg oxå och så fick jag ett glädjande mail från kundtjänsten där jag köpt solkrämen att dom skulle skicka mig en ny. Yey :)

På söndagkväll så kom syrran och brorsan med familjer och firade Tony men tyvärr var det många vi trodde var nära oss som totalt sket i att komma och ens höra av sig och ja, klart man blir ledsen. Men man uppskattar ju dom man har nära ännu mer tack och lov då det visar sig att vissa kompisar ska man droppa.

Vi fick symaskinen att börja fungera igen med lite hjälp av Jysk så Tony har hjälpt mig lite att få bort lite beställningar. Vi funderar på att köpa mig en riktig kontorsstol som är ergonomisk och med nackstöd för mig så jag inte får så förbannat ont så fort jag sätter mig :(

Idag var det skola för lilleman och ledig från fritids så grabbarna åkte och köpte guppyhonor till vårt akvarium :) Ska väl börja rensa klädkammaren snart oxå men värken vill inte tillåta det :(

Inga kommentarer: