2011-08-07

Söndag o framme

Söndag vid åtta var vi framme hos svärmor och kramades hej och packade in vårt bagage och vid nio tog hon lilleman så fick jag o Tony lägga oss och sova ett tag :) jag klev upp igen runt elva o Tony sov till efter ett, närmare halv två. Inte konstigt dock då han inte sovit nåt inatt medan jag slumrade iaf.

Efter en uppfriskande dusch trodde jag att jag skulle vara pigg men magen och ryggen o nacken tyckte annorlunda och hela dagen har jag haft jätteont både i magen o bak på ryggområdet :(



Åkte en sväng till Lidl iaf o handlade o där hittade jag en ny billig klösbräda åt katterna och en sylåda full med bra saker och så ett bagagefack man ska sätta bak o förvara saker i plus en del mat osv då :)

Nu försöker jag vila medan Tony stressar mig att åka o handla så får väl bita ihop o åka en sväng till då antar jag.




- Lotta via iphone 4

Inga kommentarer: