2011-08-15

Söndag o FULL RULLE!

Såklart ska man ha en dag då ALLT ska ske på samma dag oxå ;) Alla var lediga så vi hade bestämt att vi skulle åka och bada på vattenpalatset tillsammans. Dock så fick jag lov av Tony att åka till Överby och få manikyr och pedikyr och Tony behövde shoppa badshorts och Daniel var tvungen åka och fixa lite på elgiganten så vi bestämde vi skulle ta överby först.
Det var UNDERBART att få pedikyr o manikyr! Då man fick pedikyren så hade dom massagestolar man fick sätta sig i och som masserade min rygg medan fötterna var i bubbelbad och en karl fixade mina fötter och så gav han även massage på fötterna och på benen. UNDERBART :D:D
Efter han var klar med hela proceduren kring fötterna fick jag sätta mig vid bordet och få manikyren och det var lika underbart det :) Så jag fick bli omhändertagen ordentligt på förmiddagen :)



Då vi alla var klara på överby var jag tokhungrig så vi köpte med oss från max o åkte hit och åt alla plus anki o ella som oxå skulle med o bada sen och då vi ätit klart skyndade vi oss iväg till badhuset och roade oss. Var jättemysigt badhus tycker jag :) Jesper var lite småfeg i början men sen släppte det mer och mer tack o lov :) Och han duschade helt själv sen oxå och Tony berättade att han varit jätteduktig med att tvätta håret oxå. YES! :)





Vi åkte hem till systeryster och lämnade av alla och sen åkte jag o småsystrarna med en bil till Meddo där vi njöt lite till genom att sola lite solarium. Dom hade ju värsta hitec där :) Aromdoft man kunde välja, och dom hade oxå så man kunde få småpuffar av vatten på kroppen medan man solade för att svalka av en och ipod/mp3-ingång om man ville koppla sin musik till systemet och massa mer :)


Då vi alla var klara åkte vi o handlade lite och sen hem och tog det lugnt. Alex städade bort här hemma och jag gjorde naglarna i en rosa färg och sen la jag mig relativt tidigt. Blev dock riktigt skraj inatt ;) Klev upp försiktigt och skulle på toa och går ut i en svart lägenhet o plötsligt säger tony "hej gumman" från tv-rummet o jag blev tokrädd. Var ju helt säker på att han låg på madrassen brevid mig i sovrummet och inte var vaken i tv-rummet klockan 2 på natten ;)

Inga kommentarer: