2011-08-20

Sy och sy och sy :)

Idag ville lilleman också ha en sån mössa med blommor så det fick han såklart, gjorde den klar precis då syrran kom och hämtade upp honom för dom skulle på air-show på flygplatsen :)
Syrran blev helt galen i mössan oxå så jag ska göra en av blomtyget åt henne oxå :)


Tänkte att jag kan ju ta några beställningar om nån är intresserad så syr jag i den mån jag klarar av. Maila mig på viktopad@gmail.com isf för mer uppgifter.
Då jag var själv idag utan lilleman så åkte jag in till stan o köpte på mig lite av olika tyger för att prova göra lite olika färger, tog ett kort på dom innan dom åkte in i tvättmaskinen men det blev tyvärr inget jättebra kort :(
Tyget längst till höger tex, det har lila bakgrund men det ser man inte ordentligt på kortet. Men ni förstår på ett ungefär hur dom ser ut iaf.

Först till kvarn är det som gäller av alla tyger, då jag bara köpte lite av alla :)


Inga kommentarer: