2011-08-05

Tadaaa - Fredag :)

Om en vecka fyller min älskade make år och då har vi även våran 5åriga bröllopsdag. JÖSSES vad tiden går fort. Gifta i 5år redan :)
Tony gjorde klart ena hållaren idag till mina klockor, och ska göra fler oxå så jag har fler klockor att sätta upp och även lite armband och sådär. Han är så duktig och jag uppskattar verkligen att han gör detta för mig. Min fina fina make <3



Mamma o Sten var här idag en sväng oxå så jag skickade med lite matlådor åt dom och lite frukt dom skulle få ta hem så det inte blir dåligt om vi åker iväg :)
Jag gjorde manikyr på mamma oxå och sen fransk manikyr-lack på naglarna hennes o så fick hon dekorationsstenar oxå, jag hoppas hon blev nöjd. Lät som hon blev väldigt glad att jag pysslade lite med hennes naglar och tog hand om henne :)

Lunchen idag blev pasta med lax och vitlök o örter-sås till det. Gud så gott det är :)
Just nu sitter jag i lugn och ro medans Jesper följde mamma hem en sväng och Tony åkte in till stan för ett par solbrillor och så kolla upp stödstrumpor till min styvpappas svullna fötter o ben. Får se om han kommer hem snart. Idag tvättar vi här hemma också, och jag har skickat iväg en beställning till Atelje Margaretha. Beställt en handarbetsväska som vi kan ha våra syprylar i och lite saker för att komplettera våran syutrustning och sådära och så har jag börjat skriva packningslistor och "att göra-listor". Såna måste jag ha innan jag ska någonstans, annars får jag paniken då jag ska börja fixa o dona :)

Saknar mina nära och kära i södra sverige något enormt!

Inga kommentarer: