2011-08-19

Tisdag och sista dagen hos systeryster :( + Onsdagen hemma

Tisdag var sista dagen hos kära systeryster och resten av familjen :( OTROLIGT LEDSAMT!
Surrade en stund med hennes mormor o mamma och tog farväl och sådär och så åkte vi en sväng till Överby till bla goldmine. Där shoppade jag fyra saker som tillsammans hade kostat 2000kr förut.. Gissa vad jag gav?
Jepp, 50kronor totalt. Det är rätt kurs det ;)





Shoppade lite annat smått och gott oxå och sen begav vi oss hem till syrran o tog Nova medan dom åkte och kikade in soffor, dom måste ju ha en ny nu då dom flyttar tyvärr, då den gamla inte ryms. Lr gamla.. Den är bara några månader gammal...

Tony sov nån timme och sen åkte vi och solade tillsammans, men i varsitt solarium :) Anki följde med och solade oxå och köpte kinamat för vi andra hade ringt och beställt thaimat som hon inte ville ha och sen åkte vi hem till alexandra och daniel och käkade. Efter det vart det ännu ett farväl av Anki och hennes Daniel och Ella och så packade vi och började ta ut allt i bilen.
Strax före 22 så sa vi adjö till Alexandra och det är lika jobbigt varje gång måste jag säga :(

Sååå, dags för hemfärd---> Jesper somnade rätt så fort i bilen och jag var så sjukt trött så jag la till mig rätt fort oxå. Dock fick jag sätta mig upp o göra en repris från då vi åkte till Norrköping. Jepp, kräktes i bilen men sen gick det över och jag kunde lägga mig och sen sov jag nästan konstant fram till klockan 06 då jag åt lite frukost och somnade om i nån timme till... Vi stannade utanför Umeå och åt lunch allihopa på frasses och var hemma i Skell runt 12tiden och då direkt till syrran som skulle ha Jesper en stund och sen hämtade vi ut paket på OK och stötte på Hasse Aro :)



En snabbis förbi mamma o lämna lite grejjer och sen hem och där började jag må pyton igen så jag kräktes några gånger och så blev jag skickad till sängen av Tony och sov i säkert 3-4timmar mitt på dagen.

Detta är inte alls likt mig,förstår inte vad som hänt :S Kanske är det tröttheten efter hela resan som kommer nu o jag är trött o slut? Fast jag vet inte :)

På kvällen tog vi och packade upp lillemans akvarium o fyllde det med vatten så att vi kunde få köpa fiskar och resten sen nångång. Ska ju vara i fyra dagar innan man får skaffa fiskarna, för att dom inte ska må dåligt så därför gjordes det redan första kvällen hemma :)


1 kommentar:

Alexandra sa...

Såg jackan idag dom hade bara kvar en i 116 men den va väldigt fin. Kram syster