2011-08-24

"Tittut"



Fått hem mina limited edition-tyger idag. Dom är sååå snygga :D
Nu åker dom runt i tvättmaskinen och ska sen torkas och strykas innan jag kan komma igång o sy i dom :)
Ska prova sy en bebisbody oxå, får vi se hur det går :D Kommer bli en tuff sådan iaf ;)




Idag åkte jag och solade en sväng medan Tony var på gymmet och så "rekade jag av" akvarieaffären inne i stan för att kika lite vad dom hade och vad allt kostade och sådär. Kan vara bra att ha lite förhandsinfo sen då lilleman följer med och ska få välja vilka firrar han vill ha till sitt akvarium. Är ju som tid nu att få köpa dom :)

Efter jag varit klart i stan så åkte vi hemåt och då hade mitt Oriflamepaket anlänt. YEY :) Sen ringde min läkare upp mig som jag träffade igår och hade skrivit ut tegaderm till mig, så jag kan ha då jag ska sköta om mitt sår. Just nu är det bara vanlig mefix som rullar sig av mina underkläder och byxor hela tiden plus att det inte är vattentätt så det blöts ner rätt ordentligt då jag duschar, lr är iväg och badar och så. Så då skrev han ut tegaderm så jag kan ha ordentligt skydd :)

Ringde även fk då min utbetalning i morrn är mindre än hälften av vad jag brukar få, var rätt att ha fått ett nytt beslut men det verkar bara ha blivit lite mänskligt fel så jag ska ringa handläggaren nu om ett tag då hon är tillbaka igen efter ett möte :)

Hunnit vara iväg på apoteket idag oxå, och hämta ut tygerna plus att jag håller på att tvätta. Idag händer det mycket :) Tony jobbade inatt och ska även iväg ikväll och jobba natt oxå. Han är så duktig min fina make <3


Inga kommentarer: