2011-08-20

Torsdag och första dagen på Smärthanteringskursen

Efter en jobbig onsdag med dåligt mående så var det bara att snällt kliva upp tidigt för att åka på första träffen i Smärthanteringskursen. Fick bråttom och tappade naturligtvis piercingen i läppen. Både kulan och staven åkte och jag märkte det först då jag satt i bilen o behövde åka pronto.
Bara gå dagen o vara utan och hoppas att jag fick i en ny stav efter kursen då jag skulle ner på stan o köpa nya.


Kursen var mycket bättre än jag trodde. Trodde ju den skulle bli bra, men inte såhär bra. Personerna i gruppen var öppna och härliga och man märkte inte av någon större åldersskillnad, förutom då man pratade om ensamtidens vara eller ikke vara då det var några som hade utflugna barn och då var väldigt ensamma, medan jag o några till har småbarn och aldrig ensamtid nästan :)
Nej jag tror detta kommer bli kanon! Kommer ses varje torsdag förmiddag fram till jul, plus några måndag eftermiddagar oxå :)

Efter kursen åkte jag o hämta ut medicin och köpte en till present åt Tony. Han har velat ha en pulsklocka så jag passade på att köpa den nu då jag såg dom hade rea på just den han ville ha :) Sen köpte jag nytt till min piercing och ja, tack o lov gick den in utan problem :)

Sen hemåt till min kära familj för att "avlösa" Tony som åkte och jobbade och slutade inte föränn kl21. Hade gått bra för honom på jobbet, och han var snabbt in i gängorna igen :)

Inga kommentarer: