2011-08-27

Två helvetesnätter och en helt okej natt

Tack och lov så var det "bara" två nätter med ett rent helvete.! 
Hade nära till paniken både i förrgår natt och natten till igår. 
Kunde inte somna men var så sjukt trött så ögonen stod i kors på mig. 
Hade så satans ont att jag visste inte hur jag skulle ligga, sitta eller stå och inga tabletter hjälpte heller. 
Som om inte det räckte och blev över så hade jag så fruktansvärt myrkryp i benen så jag höll på att bli galen.

Men så inatt så lyckades jag väl sova rätt bra ändå tack och lov, så idag har jag lite mer energi även om jag fortfarande har väldigt mycket värk naturligtvis. Men det är lättare hantera då man fått sova någorlunda iaf.


Igår kom det ett paket från Brandos :) 
Med vikingboxar x2 till lilleman. 
Det var ett par fodrade stövlar som var på rea och så ett par vinterskor åt han. 
Vi vill att han ska ha ordentligt på fötterna då det kan bli väldigt kallt här på vintern, 
och viking är ett bra märke tycker vi :) 
Visst var skorna fina? :)



Fick även hem ett paket igår med min nya sol-kräm som jag ska ha då jag solar i solarium, men den hade läckt massor i påsen så var alldeles kladdigt och fakturan var helt nedkladdad, så jag fick ju maila  kundtjänst och får skicka tillbaka den o få en ny så då får jag ju vänta återigen :(


Som om det inte vore nog.
Jag satte mig och skulle beta av lite beställningar på mössor, 
gjorde iordning, klippte ut tyget, skulle sy och ja, då har ju maskinen pajjat. 
Är en grejj under plattan som håller fast underspolen som gått sönder i en pigg, 
så då man syr så fastnar tråden i den trasiga piggen.. 
Så idag ska vi bege oss ut på jakt efter en ny så jag får fortsätta med beställningarna. 
Håll tummarna nu :)



Har fest för min kära make här ikväll oxå. 
Han fyllde ju år då vi var iväg på semester, så ikväll och i morrn kväll ska han firas. 
Första gången sen vi flyttade in här som vi har någon fest hos oss. 
Vi har ändå bott här i över ett år nu ;) 
Jag ska nog vara nykter ikväll dock men vi får se. 
Beror mycket på hur min värk är.
Skoj :)

Inga kommentarer: