2011-09-26

Förlåt!

Ber tusen gånger om ursäkt.
Jag är usel på att blogga nuförtiden men det är så sjukt mycket runt mig och jag får inte ur mig allt i skrift.
Jag har många runt mig som mer än gärna vill hänga kvar i bakgrunden, men kunna gotta sig i allting jag skriver, även om det vrids och förmodas helt galet av dom.

Jag är less på alla som nyfiket läser om mig och mina problem och tankar, men som inte bryr sig ett skit om personen bakom mitt namn/mitt nick.

Dra åt helvete till dom!

Jag har nästan inga vänner kvar. Men vet ni? Det har jag nästan accepterat nu fullt ut. Fine. Vill man inte ha mig som vän, så skit i det. Men sitt fan inte och gotta er i bakgrunden åt saker jag skriver lr gör!

En vän som står där i vått och i torrt är min SmurF! Han hörde av sig i fredags och ville vi skulle umgås bara vi två ett tag så igår så gick vi och käkade på Tatung och sedan gick vi på bio och såg Crazy,Stupid,Love.
Sist jag åkte iväg sådär och hade bägge grabbarna hemma.. Jaa. Jag vet knappt när det var.
Jag räknas snart som en inventarie här hemma börjar jag misstänka.

Iaf. På tatung valde jag att prova deras plankstek och OH MY GOD! Vad underbart god den var!
Köttet var precis som jag tycker är gott, och med potatismoset och beasåsen var den gudomlig :)



Bion var oxå bra. 
Det var en rolig film och helt klart godkänd. 
Så har ni funderat på att se den, så gör det :)


Ja, nu vet ni att jag lever iaf. Men ja, jag kämpar på som vanligt. Försöker lägga fokusen på mig själv och familjen och acceptera att jag står rätt ensam i denna värld men att det är okej.
Jag jobbar otroligt mycket med psyket genom smärthanteringskursen jag går. 
Och jag måste säga att det är så jobbigt men så givande och jag går med världens bästa gäng oxå.
Dom får mig att längta efter torsdagarna och grupptillfällerna.
Det är det inte många jag kan säga gör så.

Tony är duktig han, kämpar på med sin kostomläggning och träning. 
Han är iväg mån+tis+ons+fre och tränar, så då är jag här hemma med Jesper medans.. Blir en del hemmakvällar ensam men jag vill ju att Tony ska göra det han vill och mår bra av, så jag får ta det så länge.
Han har gått ner rätt mycket i vikt nu och verkar trivas med sitt liv då han är iväg sådär och skolan går bra för han och det är jag ju glad för. Han jobbar en del nätter oxå, men verkar fortfarande trivas med det så han har nog hittat det som funkar bra för honom.

Önskar bara att jag oxå kunde hitta något där jag kände att det var så jag ville leva. 
Nåväl, det kommer väl det med.

Jo, en sak till.
Efter TRE jävla månader med mitt helvetesssår så är det nu LÄKT! 
Lr ja, det är en liten skorpa kvar i mitten, men jag räknar det som läkt äntligen. Vilket helvete det varit med detta sår. Fy fan

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack. Tycker inte du är så bra på att höra av dig heller

Felicia6 sa...

Anonym, vem du nu är :)
Jag står iaf för att jag är det, och om nån säger det så bekräftar jag det, istället för att direkt lägga över det på den andra :)

Anonym sa...

Helt ärligt Lotta. Man behöver inte ha fem hundra vänner, så länge man har dem som räknas och dem man behöver. Ensam är stark dessutom. Tänk inte så mkt utan njut av livet! =) Det är min filosofi. /ida

Anonym sa...

Helt ärligt Lotta. Man behöver inte ha fem hundra vänner, så länge man har dem som räknas och dem man behöver. Ensam är stark dessutom. Tänk inte så mkt utan njut av livet! =) Det är min filosofi. /ida

Jossan sa...

Du kan alltid hänga med mig på spinning & core.. i ske-hamn om du skulle vilja det??? =)