2011-09-30

Hjälp!

Om nån hade sagt till mig för några år sedan att dessa plagg skulle finnas i min garderob en vacker dag, så hade jag skrattat dom rakt i ansiktet ;)


Men nu finns dom i min garderob :P Dock behöver jag lite hjälp. Vad passar bäst att ha under kavajen? Jag hade en skjorta men Tony tyckte det såg pluffsigt ut, trots en tajt skjorta.. Han tyckte mer ett tajt linne under, som det gråa jag har under nu. Men det ska ju vara snyggt även om jag tar av mig kavajen..
Och eftersom jag inte är van vid såna här kläder, har jag svårt att se vad som passar o inte så jag behöver eran hjälp :)

Nästa sak jag behöver hjälp med är när det passar att ha sån här outfit? När är det snyggt och passande att ha på sig det där? :) Vilka tillfällen?

Bortse den smutsiga spegeln ;)

Inga kommentarer: