2011-09-27

Ledsen och glad

Igår kväll fick jag gå och lägga mig deppig och ledsen.
Missförstånd tillsammans med egna slutsatser och mycket känslor gör att mycket kan bli galet.
Så jag fick lägga mig ledsen igår men jag kan inte annat göra än att respektera andras åsikter och tankar kring det hela.


I morse ringde SmurF mig oxå, men jag fick ringa upp han och då bjussade han mig på våfflor hos sin mormor så jag smsade Tony att komma hem på lunchen med bilen och sen körde jag honom till skolan och vidare in mot stan.
Gick förbi leksaksaffären och köpte pogs åt lilleman och gjorde lite andra ärenden i väntan på att klockan skulle bli 12.45. Var jättetrevligt hos Johans mormor. Hon är alltid så trevlig och go och snäll :)
Tack SmurF för att jag fick hänga på, det behövdes :)

Då vi var klara där o skiljdes åt så gick jag klart på stan och sen hemåt.

Jeppe blev jätteglad över sina nya pogs och kastare och nu är det på G middag. Blir från Linas matkasse idag, dom har barn-vecka med snälla maträtter som barnen gillar :)
Idag blir det Kolja med ägg- och persiljesås, potatis och ärter, känns som det kommer bli supergott :)

Tony var iväg och tränade idag oxå, så han har nyss kommit hem. Ska se om man hinner med att göra nåt här hemma efter maten oxå, innan klockan blir för mkt. Skulle behöva lite hjälp av tony med vissa saker nämligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill bara säga att jag gillar din blogg. Har läst ett tag men aldrig kommit mig för att kommentera, men nu gör jag det :-).
Jag ska försöka bli bättre på detta med kommentarer...
Ha en superfin dag!
/Tina

Felicia6 sa...

Tina, tack så jättemycket för din kommentar :) Hoppas du får en trevlig helg :)