2011-09-05

Överraskning

Min fina make överraskade mig i torsdags! Först var jag ju iväg till Smärtkliniken för veckans smärthanteringskurs och den gav ju så sjukt mkt! Varje gång får man nya tankar och vinklar att fundera på och frågeställningar inför sitt liv så det är helt sjukt. Ovanpå det så är det världens härligaste grupp jag går med. Vi har stor åldersskillnad mellan oss men vi är ändå helt lika och behandlar varandra som likvärdiga och skrattar och har roligt tillsammans och sånt är guld värt!

Då den var klar så drog jag in till stan och mötte upp  Madde för att äta lunch och surra lite och det var roligt. Vi har inte umgåtts på hur länge som helst så god mat och gott sällskap blev det och vi surrade på länge och väl innan hon var tvungen att åka och hämta Elise från förskolan. Hon fick även mössan hon hade beställt till Elise, så jag hoppas den blev bra :)

Efter lunchen så åkte jag hem och då hade Tony överraskat med middag på restaurang Viking och så gick vi på bio och såg "bridesmaids" och den var så sjukt rolig :) han hade hört med lite kompisar oxå om dom ville med och Camilla nappade så hon följde med oxå. Jättekul att hon var med tycker jag :) SmurF kom förbi restaurangen en sväng också och sa hej, men sen skulle han och träna så han kunde inte vara med hela kvällen.

Tony hade fixat barnvakt och allt så jag inte behövde tänka på det. Underbar blev kvällen. Tack älskling för att du ordnade det åt mig <3




1 kommentar:

Anonym sa...

Mössan är väl använd och både hon o jag älskar den !!
Och tack för en bra dag den där dagen =) ! Det var jätte kul o trevligt.. Det måste vi göra om ! Kram ! // Madde