2011-10-19

Buzzador för OBH nordicas wellnesspaket



Oftast i kampanjer som man kan anmäla sig intresserad att vara med på, så får man gratis hemskickat produkter så man ska kunna prova och använda och testa dom under tiden o ibland längre och lite prover att kunna lämna ut till ens närhet.

Men ibland så kommer det kampanjer där produkterna man ska testa kostar lite för mycket för att företagen ska kunna ge bort dom. Man får då chansen att bli uttagen till kampanjen och få köpa paketet för ett mycket förmånligt pris. Bara för man anmäler sig att man är redo att köpa paketet gör inte automatiskt att man blir uttagen, men i dom kampanjerna är det såklart ett krav att man köper paketet för att ha chansen att buzza det.

Jag har tackat nej till en del såna kampanjer då jag inte tyckt att det varit produkter som jag varit så intresserad av så att jag är villig att köpa dom men denna kampanj tyckte jag lät bra och som något jag behövde så jag tackade ja till att prova den.

Det var kampanj för OBH-nordica Wellness och produkterna som ingick i paketet var en spikmatta, en shiatsu massagedyna, en handmassage som är vattentät o kan användas både i bad och på torr hud, samt en spalampa man kan sätta i badkaret och som avger ett speciellt blått ljus som ska vara bra.

Jag hämtade ut paketet med sakerna igår och ska nu testa dom. Kommer blogga längre fram också om mina upplevelser med produkterna och vad jag tyckte om dom. Min make har redan börjat prova dom han med ;)

Här har ni en bild på sakerna :) Ska bli spännande se om dom är bra :)

1 kommentar:

Lotta sa...

Spikmattan använder jag varje kväll!
Massage dynan har fått en egen plats i vardagsrummet som används flitigt =)

Lampan var väl ingen höjdare då man saknar badkar :P

Hoppas du oxå tycker om grejjerna =)