2011-10-23

Helgen

Helgen har jag försökt ta det lugnt. Tänker på vad min psykolog sa i torsdags, och jag känner själv att jag hamnat i min gamla "växel" litegrann iaf.. Detta med att hela tiden sitta på nålar o stressig i skallen o tro jag missat nåt lr är sen till nåt osv... Det hade jag börjat få bort till viss stund iaf, men sen förra helgen så är det tillbaka med råge. Dock är jag övertygad om att jag kommer ta mig tillbaka till där jag var, bara jag får vila och börja känna igen att detta bara var något tillfälligt som hände.

Att jag råkade vara alldeles för sjuk i huvudet o gjorde för mkt och att jag VET det var sjukt dumt gjort av mig och att jag egentligen inte orkade hela förra helgen som det blev.
Men det är ändå bra ATT jag vet om det själv och att jag kämpar för att ta mig tillbaka till där jag var.
Dock är det ju då svårt att varva ner o vila så det är vad jag försökt få migsjälv att göra hela helgen. Det lär ta hela nästa vecka oxå för mig verkar det som.. Trodde jag skulle vara återhämtad i slutet på denna vecka men det är långt ifrån så, så jag får nog försöka avsätta hela nästa vecka oxå.
Har ju möten osv som jag går på, men i övrigt ska jag försöka ta hand om mig o min kropp och  mitt psyke på bästa lugnaste sätt för att återkomma starkare igen.


Dock kunde jag inte låta bli att i helgen göra en tröja av ett av dom nya tygerna jag köpte från tyskland. Det blev en tröja med raglanärm till min son, och så gjorde jag lite bredare muddar i ärmslut och tröjavslut och den blev stor men lilleman kan ju växa i den :D
Han blev jätteglad iaf :)


Saga har hängt här en del i helgen oxå, och lekt med Jeppe.
Idag åkte dock Jeppe o Tony och badade och tog med sig Leif o brudarna. 
Hoppas dom får skoj därborta :)

Inga kommentarer: