2011-10-21

Torsdag, smärthanteringskurs/psykolog/Optikern

Torsdagen började med att jag FORTFARANDE kände mig knäckt efter helgen och helt sjukt trött o energifattig. Kickade igång migsjälv ändå och åkte iväg till smärthanteringskursen för jag vet att jag mår bra av att åka dit och att jag egentligen alltid längtar efter att åka dit! Då vi var klara där så gick jag o två till och åt lunch tillsammans innan det var dags för mig att gå på psykologmötet. Där fick jag såklart skäll för i helgen, men det hade jag inte väntat mig något annat.

Hon gick även o hämtade min läkare för licensen på min medicin har gått ut och det är rätt bråttom att få en ny så jag inte står utan mediciner så länge. Han skickade mig att ta lite prover direkt jag var klar hos psykologen. Fick ta blodtryck, puls o vikt. Blodtrycket låg på typ 116/84 och pulsen på 86. Han sa att jag inte kunnat haft bättre blodtryck så det var ju bra. Var inte orolig dock då jag alltid haft bra :)
Vikten var även den super :D 55.6kg vägde jag :D Vill inte gå neråt ett gram, men uppåt har jag fortfarande lite svängrum innan det börjar kännas för mkt ;)


Efter det var klart så var det bara åka vidare till Optikern dit mina nya linser kommit. Det skulle vara några linser som skulle vara bättre för torra ögon, så han beställde hem 5par så jag fick prova. Snabbt in o hämta dom och sen ilfart hem. Gud så knäckt jag var då jag kom hem!


Sydde iaf klart Vivecas två linnen så dom är färdiga och då lilleman kom hem så ställde sig grabbarna o bakade mjuk pepparkaka som vi åt till efterrätt efter middagen. Sötungen min <3


Har ni förresten sett beställningen jag har haft? En tjej som hört av sig o beställt en dregglis o en body till en nyfödd. Hennes syster väntar nämligen barn o ska ha närsomhelst och därför skulle den oxå vara "könsneutral". Hoppas alla blir nöjda över dom, jag tycker det blev superfint :)


1 kommentar:

Helena sa...

Du är super duktig att sy så klart att de kommer bli nöjda med dessa underbara små apor:)
Ha en skön vecka
kramizar