2011-11-07

Diverse

Akvariet är sålt :)
Tog 10min så såldes det så det gick ju smidigt :)

Och återigen måste jag be om ursäkt för min frånvaro här på bloggen.

Har en del att uppdatera er om, bl.a. Har jag påbörjat bassängträning för nacken, varit på återbesök i Umeå och pratat med kirurgen o ska få göra en till, mindre op under lokalbedövning för att få bort lite mer på magen plus att jag fick se tokroliga förskott som dom tagit på mig o jag har tvingat dom att maila mig dom ;) kanske lägger jag ut nån här sen då jag fått dom..
Om ni är snälla dvs och om nån fortfarande ens läser min blogg :p

Min brorsdotter har varit på blixtvisit i norr innan hon åkte hem till Sthlm igen, jag har varit på middag med några från smärthanteringskursen, har fyndat större akvarium som jag fixat o donat med, har påbörjat presenthandling till jeppes födelsedag och bokat hans kalas på Leos och har även bestämt mig för att återvända till snowboardbacken denna vinter oavsett hur min skada är. Har därför köpt mig en hjälm o goggles och ska kika efter ryggskydd/nackskydd.

Så jag har en del att skriva om som ni märker :D

Inga kommentarer: