2011-11-09

Smärthanteringskursen

Åh vad jag älskar torsdagarna och smärthanteringskursen.
Få vettig och bra hjälp av den underbara sjukgymnasten som oftast håller i grupperna, men även bra tips av sjuksköterskan och arbetsterapeuten.
Men mina fina kurskamrater är nog dom allra bästa! Vi lunchar alltid efter kursen och surrar på ett tag och en fredag häromsistens så träffades vi hos en i kursen och hade knytis.

Åt och drack gott och hade sån himla härlig kväll. TOPPENKVÄLL! Synd inte alla kunde komma men var toppen ändå. Så bra att vi direkt den kvällen bokade in en ny kväll att ses :D



Jag har även ätit lunch på andra dagar med några ur kursen och trots att det är en stor åldersskillnad mellan mig och några så klaffar det ändå så himla bra!

Nej, jag är så lycklig att jag fått chansen att gå kursen och tillsammans med så pass härliga personer!

Inga kommentarer: