2011-12-11

Helgen 3e advent

Jösses vad det vräkt ner snö denna helg!
I fredags började det och kom hur mkt som helst, sen har det varit varmt ute och blivit en del tö och en del blötsnö men idag har det blivit kallare så det frusit till.



Igår, lördag så började vi dagen med lite julpyssel med lilleman och så sydde jag lite beställningar och så en julklänning till migsjälv och t-shirts till Jesper. Iväg och hämta ut ett paket med julklappar och vidare till Hanna där hennes pappa hade kommit med våran spark vi beställt till Jesper :)
Den var superfin så det kommer bli perfekt, han kommer bli superglad tror jag :)




Vidare till syrran o lämna av paket och så lämnade jag sparken hos henne så får dom ställa undan den och så surrade vi ett tag innan jag skyndade mig hemåt igen.

Sen blev det stressigt för innan 18 skulle jag hämta upp Ann-Louise och sen Elleonor och Jane och så vidare hem till Viveca på glögg och tilltugg. Var så himla trevligt, var inte hemma föränn närmare 01 inatt :)
Idag klev jag upp med lilleman och Tony sov till klockan var nästan 14.00!!! Han måste varit redigt trött han :)

Ikväll kunde vi inte hålla oss längre heller, utan granen kom in och vi pyntade den jag och lilleman :) Granen gör ju så  mkt för julkänslan så det var härligt då den vart klar :)


Inga kommentarer: