2011-12-13

Mer sytt och även lite prova på

Jag har sytt en ny tunika till mig själv i storlek S men den blev för stor så jag funderar på att sälja den och sy en mindre storlek till mig själv. Vi får se vad jag gör, den vart ju fin ändå :)



Har även sytt en raglantröja på beställning och t-shirt till lilleman och idag provade jag göra något nytt :)
Har fått hem reflex jag beställt så jag gjorde en fodrad baggymössa med lillemans namn på och gav honom och det gick hem totalt där :)

Det var ju skoj :)

4 kommentarer:

Jossan (Grannen) sa...

Hej grannen,
hinner du sy något till fredag?! Skulle vilja beställa till min dotter, som julklapp =) Logga gärna in på MSN om du får möjlighet ikväll!

Jossan (Grannen) sa...

Kan jag få beställa två mössor med namnreflex till på fredag? Tänkte ge de i julklapp.. om det går?!

Felicia6 sa...

Jossan:

Jag har typ inte varit på msn sedan i våras, så bättre du mailar madebylindergren@gmail.com det du tänkt beställa :)

Awesome ... sa...

Hello, I am Caroline from Belgium, you make beautiful things, I like the dress ... I will follow your blog ...