2011-12-08

Min julklänning

Åh jag hittade en sån underbar julklänning på nätet som jag fick beställa hem sen som en tidig julklapp av en släkting. Tack tack :) Dock då den kom hem och jag provade den så var jag inte säker riktigt på om den var aning stor lr om den bara hade lite fall i sig.. Jag valde en S i storlek istället för XS nu då jag gått upp nåt kilo i vikt och var rätt att en XS skulle vara slimmad på mig.

Sista tiden är det lite si och så vilka plagg jag kan ha i S och vilka som sitter bra i XS så därför chansade jag på större.. Dessutom hittade jag bara klänningen på ett enda ställe hur mkt jag än sökte online och runt i affärer inne i stan så då blev det en S för det oxå ifall en XS skulle vara för liten och så skulle alla vara slutsålda..

Iaf så mailade jag dom och frågade lite om skillnaden mellan storlekarna och att jag velade lite på om jag skulle våga skicka tillbaka den i S och beställa en XS men dom tyckte definitivt en XS skulle sitta bättre på mig då jag berättat mina mått och sådär så jag skickade tillbaka den i S och idag kom den mindre och gud, den satt som ett smäck :D

Så nu kommer jag vara fin även denna jul ;) Den är som enkel men ändå i en ljuvligt fin rödfärg och mjukt och skönt är tyget :)

Kanon :D 
(Bilden på mig i klänningen är då jag har på mig den större.. Den i storlek S :) )

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åh vilken fin klänning! Var har du fått tag på den?
/Skinnyjeans på viktdropp