2011-12-03

SmurF

Min kära vän SmurF har varit och roat sig lång till Väst... Närmare sagt USA i tre veckor och självklart saknades han här hemma!

Så då han kom hem styrdes det snabbt upp en lunch på stan och då fick han en tidig julklapp av mig :) Han fick en mössa jag gjort och som jag sydde en SmurF på :D


Efter jag fått tanka lite SmurF-energi så blev det att handla en del. Bland annat så köpte jag nya vinterhandskar till lilleman. Han har ju ett par långa didriksons tumhandskar, men dom tycker han är för omständiga att ta på och av i skolan på hans raster.. Så jag köpte ett par Hestra fingervantar som är lite kortare och lättare för han att ha på skolan, plus att det röda är så han ska ha dom runt handleden och sen vantarna, så han ska kunna ta av vanten men den hänger fortfarande i armen utan att tappas bort :D Inte för att lilleman brukar tappa bort sånt men ändå :)


Sen så fick jag nog med våran skitiga bil så jag åkte och tvättade den och man kände det som den gången vi hämtade den första gången från bilfirman. Den kändes NYYY. Bara det var en stämningshöjjande grejj :)


Inga kommentarer: