2012-04-16

Lilltrollet

Saga är ju min systerdotter som är som en syster för Jesper.
Bägge är ensambarn, det är 2år ganska precis mellan dom och vi bor nära varann så dom är väldigt mycket med varandra :)

Saga var här häromdagen och vi kom in på att surra om hennes hår (sk. Trollhår) och jag trodde hon nångång fått prova platta sitt hår, att min syster äger en plattång men ikket!

Så därför så var jag ju tvungen att ta fram min och lite snabbt göra på henne :) Hade bråttom så vart inte så bra det kunnat men jösses vad fin Saga blev med plattat hår och uppsatt lugg..

Eller vad tycker ni? :)

Saga före:







Saga efter:







- Lotta via iphone 4s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken skillnad!
SUPERfint!

Hanna sa...

Jag tycker att Sagas ansikte kom fram betydligt mer då det blev plattat och luggen uppsatt. Man fick liksom undan håret ifrån ansiktet och måste ha kännts skönt för henne! Hennes mamma borde göra detta varje morgon .... Fattar inte att man aldrig tänkt på det innan? :P