2012-04-16

Min viktresa

Satt och gjorde ett litet kollage i en app jag hittat och jösses vilken resa man gjort egentligen :)

På kollaget är det bilder innan min magsäcksoperation, nån bild just precis efter min gbp (alltså uppvaket) och så är det bilder från min lägsta vikt som jag INTE själv önskade hamna på utan kämpade varje dag för att stoppa och gå uppåt i vikt igen.
(Så ingen börjar kommentera om ev. anorexi för det var det inte frågan om alltså)

Sen är det med bilder under viktuppgången igen och så några bilder från nu efter jul: längst ner till vänster med svarta byxor och en lila tunika, bilden brevid den taget utomhus med ytterkläder och bilden då jag har en svart/turkosrandig tunika på mig mer åt höger :)

Det nyaste kortet på kollaget är bilden längst ner till höger, då jag har en cerise tröja på mig Den bilden är från min födelsedag nu 9e april :)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är otroligt vilken resa du har gjort !

RP

Ulrika sa...

Hej!
Sitter och letar efter gbp-bloggar. Hamnade hos dig och har läst en del! Jag suger åt mig, ska göra op om en månad, är grymt taggad men samtidigt nervös!!

Tack för titten!!